Klik hier voor het Westergo inschrijfformulier

Wil je lid worden van Kv Westergo?

Korfbal is een veelzijdige sport. Je speelt samen in één team met jongens en meisjes, je ontwikkelt snelheid en kracht, uithoudingsvermogen en balvaardigheid. Korfballers zijn echte allround sporters. Maar korfbal is meer dan sport alleen!

Waar korfbal vooral bekend om staat, is het sociale, het verenigingsleven. Iedereen kent elkaar en iedereen doet mee. Bij Kv Westergo worden naast het korfbal regelmatig andere activiteiten georganiseerd. Zo worden er toernooitjes georganiseerd, houden we jeugdavonden en aan het einde van het seizoen is er een feestelijke afsluiting.

Vind je het leuk om te korfballen? Je bent van harte welkom om een keer mee te trainen. Stuur een mailtje naar info@kvwestergo.nl, dan nemen we contact met je op. Klik hier voor de trainingstijden.

Wil je lid worden? Bovenaan de pagina staat een link naar het inschrijfformulier. Die kun je printen en invullen en inleveren bij de trainer. Je kunt het formulier ook ingevuld versturen naar info@kvwestergo.nl. We gaan uiteraard vertrouwelijk om met de gegevens. Onderaan deze website vind je de privacyverklaring van onze vereniging.

Je wordt bij een team ingedeeld op basis van je leeftijd. Je betaalt contributie vanaf het moment dat je aangemeld bent. Meetrainen kan natuurlijk meteen!

Afmelden lidmaatschap
Indien je besluit het lidmaatschap stop te zetten dien je dit vóór 1 mei van het lopende seizoen schriftelijk te melden via info@kvwestergo.nl.