Heamiel optocht 2022, KV Westergo was erBIJ

• Heamiel optocht 2022, KV Westergo was erBIJ

Na 2 jaar ‘Corona Heamiel’ gevierd te hebben, was het dit jaar eindelijk weer tijd voor een normale editie van Heamiel! Westergo deed na jaren weer mee met de Heamiel optocht. Het thema was Beestachtig en daardoor was het thema voor de Westergo kar al vrij snel duidelijk: de Bijenkorf. De kar werd versierd met korven, bijen en de kleuren geel & zwart waren niet te missen. Kortom, de kar was helemaal klaar voor de optocht. Een Bijenkorf zonder bijen en imker bestaat natuurlijk niet. De F’jes en kleuters van Westergo vulden de rol van bij in, en er werd zelfs een heuse imker gevonden! De oudere jeugd van Westergo liep achter de kar aan, zo kon het publiek ook een balletje schieten. De optocht was een groot succes!