Sponsor worden

• Sponsor worden

Korfbalvereniging Westergo is door de jaren heen uitgegroeid tot een positief ingestelde en maatschappelijk betrokken sportvereniging. Een vereniging waar ook voor sponsoren (commerciële) kansen liggen.

Een vereniging kan niet zonder sponsoren, u bent voor ons erg belangrijk! Dankzij de inzet van onze sponsoren kunnen wij o.a. nieuwe jeugdtrainers opleiden, lopen we in moderne kleding en kunnen we de contributies relatief laag houden.

Onderstaand zijn de meest voor de hand liggende vormen van sponsoring opgesomd. De verschillende vormen kunnen in overleg en naar wens worden aangepast en gecombineerd. Wij hopen daarmee uw enthousiasme te winnen en u binnenkort als sponsor te mogen verwelkomen. De vormen van sponsoring die wij aanbieden zijn:

1. Vereniging- en teamsponsoring
  2. Kledingreclame
  3. Bordreclame
  4. Korfreclame
  5. Advertenties (o.a. website, nieuwsbrief, programmaboekje)
  6. Balsponsoring
  7. Activiteitensponsoring

Bekijk Sponsorboek PDF

Mocht u interesse hebben in één of meerdere vormen van sponsoring, dan kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via sponsoring@kvwestergo.nl.